Vrátenie a zrušenie objednávky
Vrátenie a reklamácia tovaru u nás prebiehajú rovnako jednoducho ako jeho nákup. Pozrite si návod, ako postupovať.
Reklamácia tovaru Obsah balíka alebo palety skontrolujte hneď pri prevzatí od dopravcu (DPD, Packeta, Geis, Ups/SPS) za prítomnosti doručovateľa. Ak zistíte nedostatky (nekompletný obsah, poškodenie tovaru prepravou atď.), zásielku nesmiete prevziať a reklamujte ju priamo u dopravcu. Dopravca s vami spíše protokol o nedostatku a zásielku vráti odosielateľovi. O zistenom nedostatku nás ihneď informujte. Na neskoršie reklamácie (poškodenie tovaru pri preprave, chýbajúci tovar v balíku a pod.) už nebude možné prihliadať. Reklamáciu objednávky nahláste do 48 hodín od prevzatia zásielky počas pracovných dní!
Ak balík vyzerá navonok nepoškodený, ale obsah je poškodený alebo nevyhovujúci (nesprávna fľaša, poškodený darčekový kartón, rozbitý pohár v balení), ihneď kontaktujte našu infolinku emailom na: office.alkosvet@gmail.com. Pošlite nám fotografie poškodenia alebo nesprávne doručeného tovaru. Bez fotodokumentácie nie je možné tovar reklamovať.
Vrátenie tovaru Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa máte právo odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Toto obdobie rozširujeme na 14 dní. Platí iba pre zaslaný tovar, nie pre tovar zakúpený osobne v našej predajni. Náklady a zodpovednosť za vrátenie tovaru sú na vašej strane.
Predajca vám oznámi, či sú splnené podmienky na vrátenie tovaru do 30 dní od doručenia tovaru. Ak je vrátenie akceptované, spotrebiteľ musí podpísať dobropis a zaslať ho predajcovi. Na základe dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar.
Dôležité upozornenie Podmienky pre prijatie vráteného tovaru:
Tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov.
Tovar ani obal nesmie byť poškodený.
Tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia alebo používania.
Ak máte otázky alebo potrebujete pomoc, neváhajte nás kontaktovať na tel. čísle. 0940512090